duminică, 6 ianuarie 2013

In lumea magica a papusilor

          Se spune ca atunci cand incetezi sa mai fii copil, incetezi sa mai existi.
Cateva fete de pe Forumul hobby handmade au gasit un secret prin care, nu doar ca au reusit sa ramana copii, dar ne-au dus pe noi in lumea magica a copilariei.
        Papusile pe care le creza par desprinse din povesti cu zane si printese. Fiecare papusa este unica si daca macar pentru o clipa, ne-am rupe de cotidian pentru a o asculta, o vom auzi cum ne sopteste un descantec magic, incercand sa ne readuca la viata, simturile copilariei. 

       Dianutsa si-a descoperit de curand aceasta pasiune. In urma cu 3 luni a vazut pentru prima data papusile creatoarei Tone Finnanger, din Norvegia. S-a indragostit de ele si a inceput sa lucreze si ea. Ce a reusit sa faca in 3 luni a impresionat pe toata lumea.....





 Puteti sa vedeti mai mult papusi vizitand Atelierul lui Dianutsa pe Forumul Hobby Handmade

Pe Daniela o cunoastem sub numele de SimplyCreativebyDL. Ea ne-a spus asa: "de cate ori incep sa creez o papusa, ma simt intr-o alta lume, fara lacrimi sau suparari. Mai greu este sa ma despart de ele, dar ma gandesc mereu ca undeva, cineva atinge ce am creat eu".  
Papusile ei au un nume, zambesc si au bratele deschise, asteptand o imbratisare din partea noastra. Cine spune ca papusile nu au nevoie de imbratisari?
 
Puteti vizita atelierul lui SimplyCreativeDL AICI . De asemenea, are si o pagina de Facebook sub acelasi nume.

Crisanca a adus-o la viata pe Suzana. "Am lucrat 3 zile la ea si a fost o experienta pe care am trait-o intens, nu se compara cu nimic", ne-a spus Crisanca.
Papusica a fost creata pentru fetita ei, are margelute si este foarte cocheta; isi poarta parul despletit si ne spune cat de frumos este sa fii o papusa!

  
Crisanca are un atelier de scrapbooking si puteti sa-i vedeti creatiile, AICI


6 comentarii:

Gianina spunea...

Si eu "vleau" o papusaaa,pentru mine,nu pentru fetita mea,hi,hi...
Felicitari creatoarelor!
Lucia,felicitari pentru articol!

Anonim spunea...

Felicitari creatoarelor! Cred ca m-am indragostit... Papusile sunt superbe!
AnaG

Ela spunea...

Amandoua ati creat papusi minunate ce vor aduce bucurii si zambete copiilor!Felicitari!

Cris spunea...

Ce frumosa e povestea!Nu ma mai satur s-o citesc!

lotus art spunea...

Felicitari,felicitari,felicitari ata creatoarelor cat si autoarei acestui articol!

coca spunea...

superbe papusi,felicitari creatoarelor,eu una nu as putea sa le creez pt altcineva,poate decat daca as cunoaste persoana pe mana caruia ar ajunge,sa stiu ca voi mai pute intra in contact cu ea si sa stiu ca va ajunge pe maini bune,care vor avea grija de ea si nu la vreun copil care o va rupe din cateva miscari si nu-i va fi apreciata valoarea
cat despre articol doar cuvinte de lauda-minuuuuuuunat de-a dreptul!

Trimiteți un comentariu