sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Ramona Nagy & Hobby Handmade "speranta unui nou inceput"










Am inceput sa muncesc in adevaratul sens al cuvantului acum 3 ani dupa ce m'am casatorit, si m'am trezit intr'o tara straina singura cu foarte mult timp la dispozitie sotul fiind toata ziua plecat. Ma plimbam pe net si am vazut o gentuta din hartie, si am zis ca pot sa fac si eu ...si acea gentuta a fost primul meu obiect handmade ce il mai am inca...Am inceput sa muncesc handmade la scoala impletituri de panusi, mergeam si la concursuri...imi era tare drag sa muncesc si profesoara, iar acasa bunica ma invatat sa tricotez, desi acum nu imi mai amintesc deloc. Stiu ca insista sa cos in cruciulite dar nu sa prins de mine 
Eu am aflat despre hh pe facebook, am intrat si nu stiu cum dar am ramas   am intrat si pe alte forumuri dar nu m'au atras intr'atat ... cred ca initial am fost atrasa de culoarea roz si de Hello kitty  

Ma consider un creator ... 

Imi place mult sa crosetez...pana acum nu am crosetat un obiect mare de exemplu o bluza o rochita...si mi'as dori tare mult ca anul ce vine sa reusesc sa imi fac ceva mie. 

Imi este draga familia Hobby Handmade, este utila, pentru mine este un colt in care ma refugiez cand am putin timp liber si cand vreau sa vad ceva frumos de calitate  

Cred ca aici se gasesc de toate...mi'as dori in plus poate un curs de quilling   e o tehnica interesanta pe care mi'as dori sa o invat 

Pacea si linistea sa fie calauza noastra in noaptea de Craciun, sa nu uitam ca aceasta noapte este Darul lui Dumnezeu pentru noi, este noaptea in care Dumnezeu sa facut om.
Doresc mie si tutror doamnelor din familia HH ca anul care vina sa ne aduca speranta unui nou inceput, energia necesara pentru a ne implini toate obiectivele, intelepciunea de a aprecia fiecare zi prin micile bucurii pe care ni le ofera si pe aceel persoane din jurul nostru care ne fac sa zambim

O imbratisare calda din partea mea.


Ramona Nagy & Hobby Handmade  "speranta unui nou inceput"

Atat de drag imi este sa citesc randurile scrise de tine incat "speranta unui nou inceput" a dat si in sufletul meu speranta si lumina !Iti doresc un an bun ,multa bucurie si fericire laturi de minunata ta familie ,cei dragi tie , dar si alaturi de familia Hobby Handmade .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu